Termen si conditii

Termeni si Conditii de utilizare a site-ului www.ajutorfirma.ro

Site-ul www.ajutorfirma.ro, numit in continuare Ajutor Firmă este proprietatea LEGAL SUPPORT STRATEGY SRL inregistrata in Bucuresti, Bld. Ferdinand I, Nr. 119, sector 6, F40/2638/2013, CUI/CIF: 31966902 si va fi numita in continuare FURNIZORUL.

Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora. FURNIZORUL isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi gasita accesand aceasta pagina, numita “Termeni si conditii”.

FURNIZORUL garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare) pe site-ul AJUTOR FIRMĂ si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor companiei fara acordul prealabil scris al acesteia.

Dreptul de a crea o legatura web – link – catre AJUTOR FIRMĂ este limitat, neexclusiv si revocabil, si este acordat atat timp cat nu aduce neajunsuri de orice fel pentru AJUTOR FIRMĂ sau oricaruia dintre partenerii nostri, numai dupa obtinerea in scris sau prin email a acordului nostru.

  1. Dreptul de autor al FURNIZORULUI asupra informatiilor publicate pe AJUTOR FIRMĂ


Intregul continut al site-ului AJUTOR FIRMĂ – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date – este proprietatea FURNIZORULUI si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul FURNIZORUL a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare. Se permite folosirea site-ului AJUTOR FIRMĂ numai in limitele metionate in prezentul document.

 

  1. Produsele si serviciile oferite de FURNIZOR pe site-ul AJUTOR FIRMĂ, politica de preturi


Produsele oferite sunt urmatarele: registru unic de control pentru firme, stampila, produse personalizate pentru afaceri (bar, restaurant, cafenea, salon de infrumusetare) de tip cana, portfard, saculet masca de protectie, carti, cursuri in domeniul antreprenoriatului, ghid de afaceri etc. Unele dintre produsele comercializate prin intermediul AJUTOR FIRMĂ sunt lucrate manual, de tip handmade, iar in momentul livrarii sunt insotite de factura.

 

Ajutor Firmă ofera servicii de consultanta in afaceri si management pentru personae juridice si ofera support in completarea formularelor de tipul: infiintare firma, modificare firma (deschidere/ inchidere punct de lucru, schimbare sediu social,  cesiune parti sociale, dizolvare/lichidare/radiere firma, autorizare activitati etc.), eliberare certificat constatator in forma extinsa, furnizare de informatii, copii certificate, duplicate, obtinere autorizatii de functionare DSP, DSV, Primarie, puncte de vedere ISU, eliberare extras carte funciara etc.

 

 Produsele si serviciile sunt oferite in conditiile respectarii prevederilor prezentului document si in limita stocului disponibil. Din acest motiv FURNIZORUL isi asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs nu se mai regaseste in oferta curenta.

AJUTOR FIRMĂ nu este platitor de TVA. Pretul de achizitie tiparit pe factura va fi acelasi cu cel stabilit de consultantul de vanzari AJUTOR FIRMĂ in momentul confirmarii comenzii ca fiind comanda ferma, sau, in cazul comenzilor cu plata online direct cu cardul de credit acest pret va fi cel publicat pe site la momentul achizitiei.

In cazul in care clientul doreste mai multe servicii si produse, pretul final va fi stabilit in cadrul discutiilor purtate cu unul dintre consultantii nostril.

In ciuda eforturilor noastre, un mic numar de produse pot avea pe site preturi gresite, stabilite in mod eronat de catre aplicatia noastra informatica. In aceste conditii, intotdeauna se considera pret final cel acceptat de catre client in cadrul discutiilor purtate cu consultantii de vanzari AJUTOR FIRMĂ. Daca pretul real al produsului/ serviciului este mai ridicat decat pretul afisat pe site, consultantii nostri sunt indreptatiti sa va satisfaca cererea de a va livra produsul la pretul publicat pe site, numai in masura in care vom putea face acest lucru, dupa cum si dumneavoastra sunteti indreptatit sa refuzati comanda respectiva. In cazul in care pretul real este mai mic decat pretul publicat pe site, iar dumneavoastra ati achitat pretul in avans, diferenta va va fi returnata dupa cum se va conveni de comun acord, dar nu mai tarziu de 30 de zile de la data primirii produsului.

FURNIZORUL nu ofera nici o garantie, in mod expres, nici implicit, in ceea ce priveste inclusiv, dar fara limitare, la functionarea acestui site, informatia, corectitudinea descrierilor, actualizarea continutului, produsele de pe site precum si potrivirea lor pentru un anumit scop. Utilizatorii sunt de acord in mod expres ca folosirea acestui site si cumpararea produselor sau serviciilor conexe se face pe propriul risc, singura derogare reprezantand obligatia FURNIZORULUI de a acorda utilizatorilor dreptul de denuntare unilaterala a contractului conform legislatiei in vigoare, drept detaliat mai jos in acest document. Imaginile publicate pe site sunt cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imaginile prezentate in orice mod (culoare, accesorii, aspect, etc.).
Continutul AJUTOR FIRMĂ (texte, descrieri ale produselor/ serviciilor, caracteristici tehnice, imagini, simboluri) este alcatuit colaborand si cu reprezentantii producatorilor. Din acest motiv, FURNIZORUL nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile si specificatiile produselor afisate in site-ul AJUTOR FIRMĂ. FURNIZORUL si partenerii sai isi rezerva dreptul sa modifice specificatiile tehnice ale produselor fara o notificare prealabila.

  1. Solicitarea produselor/ serviciilor

Clientul acceseaza www.ajutorfirma.ro, selecteaza produsele/ serviciile dorite si le adauga in cos, alege metoda de livrare (prin curier, e-mail sau ridicare personala de la punctul de lucru din Str. Icoanei, nr. 22, Sector 2, Mun. Bucuresti si alege metoda de plata care poate fi ramburs, online sau prin virament bancar, in functie de tipul produsului /serviciului.

  1. Plata produselor/ serviciilor


Plata produselor/ serviciilor comandate de pe site-ul AJUTOR FIRMĂ se poate efectua la livrarea produselor de catre curier (ramburs) sau in avans. Plata in avans se poate realiza prin plata online sau ordin de plata: dupa primirea facturii, dovada platii trebuie trimisa catre FURNIZOR  la adresa de e-mail office[at]AJUTORFIRMĂ.ro. In cazul platii in avans, livrarea va fi efectuata numai dupa intrarea banilor in contul FURNIZORULUI. Produsele comandate trebuie achitate integral, in caz contrar nu se va efectua livrarea. FURNIZORUL isi rezerva dreptul ca in anumite cazuri sa solicite plata produselor in avans.

 

  1. Livrarea produselor

 

Livrarea produselor se face oriunde in tara (Romania), prin intermediul unor firme de curierat rapid. Livrarea serviciilor se poate face pe e-mail sau cu ridicare de la punctul de lucru din Str. Icoanei, nr. 22, Sector 2, Mun. Bucuresti al Ajutor Firmă.

TERMENUL de LIVRARE al produselor/ serviciilor este cuprins intre 24 de ore si 14 zile lucratoare de la confirmrea platii. Pentru a vedea in cat timp ajunge un produs/ serviciu la dvs. verificati termenul de livrare in pagina produsului respectiv.

  • Daca aveti nevoie de livrare urgenta va rog sa ne trimiteti un e-mail la: office@ajutorfirma.ro
  • Daca, dintr-un anumit motiv expedierea va intarzia sau va fi anulata din cauza stocului sau a altor dificultati va vom contacta la telefon sau prin e-mail.
  • In cazul in care doriti anularea unei comenzi deja realizata pe site-ul nostru va invitam sa ne anuntati cat mai repede printr-un e-mail: office@ajutorfirma.ro
  • Pentru Bucuresti si oriunde in taracostul este 00 RON/colet prin curier.

Receptia produselor / serviciilor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna. Factura constituie contractul de vanzare/cumparare conform legislatiei romane in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul ca a primit produsul (produsele) care este (sunt) conform cu comanda si cu nevoile acestuia.

FURNIZORUL isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de FURNIZOR care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, pademii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.

Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de FURNIZOR fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de FURNIZOR de la acest client.

  1. Garantia produselor

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente si o copie de pe factura fiscala. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

  1. Informatii despre RETURUL produselor cumparate
  • Toate produsele comandate online* se pot returna/ schimba in maximum 30 zile de la data in care a fost livrata pentru a putea fi restituita suma de bani corespunzatoare (intreaga sau diferenta de plata)
  • Contravaloarea produselor se va returna in maximum 30 de zile, prin virement bancar.
  • In cazul în care a fost trimis alt produs fata de cel comandat, taxele de transport vor fi platite de catre AJUTOR FIRMĂ.
  • Costul transportului pentru returul/ schimbarea produselor (cu exceptia celui in care ati primit alt produs decat cel comandat) va fi suportat de catre client.

Produsele achizitionate se pot returna/schimba numai cu anuntarea in prealabil la adresa de e-mail: office@ajutorfirma.ro

Va rugam sa includeti in e-mail o copie a comenzii dumneavoastra care sa includa informatiile de contact si sa precizati daca doriti un retur sau un schimb. Veti primi o confirmare prin e-mail atunci cand returul/ schimbul este procesat.

* Comenzile comandate la pret redus sunt finale, nu sunt acceptate returul sau schimbul.

Renuntarea la cumparare in mod repetat va fi considerata abuz.
Aceste dispozitii se aplica conform ordonantei 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta.

In momentul efectuarii unei comenzi pe AJUTOR FIRMĂ, consumatorul declara ca a luat la cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus. Acceptarea acestor termeni si conditii da nastere unui veritabil contract intre parti, facand aplicare clauzelor Codului Civil si Comercial.

  1. Calitatea serviciilor de hosting, link-urile catre alte site-uri, erori de functionare

Site-ul AJUTOR FIRMĂ este gazduit de serverele unei terte firme. FURNIZORUL nu va putea fi facut responsabil pentru eventualele erori aparute pe site indiferent de motivele aparitiei lor, acestea incluzand modificari ale site-ului, setari, sau actualizari ale scripturilor programate. FURNIZORUL nu va putea fi facut raspunzator pentru erorile aparute datorita folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului AJUTOR FIRMĂ. FURNIZORUL nu raspunde de continutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legaturi de pe site-ul AJUTOR FIRMĂ. Pentru respectivele site-uri, raspunderea integrala o poarta proprietarii site-urilor in cauza.

  1. Abonarea si dezabonarea la newsletter

Abonarea si dezabonarea la newsletterul site-ului AJUTOR FIRMĂ este gratuita si voluntara, si implica acceptarea termenilor de utilizare. Mesajele trimise nu sunt nesolicitate si oricand va puteti dezabona urmand instructiunile din subsolul fiecarui email. Mesajele trimise respecta legea Comertului Electronic in ceea ce priveste comunicarea comerciala asa cum este ea stipulata de legislatia romaneasca si internationala.
Utilizarea newsletterului se face in aceleasi conditii de limitare a raspunderii din punctul de vedere al continutului precum se autorizeaza si folosirea site-ului, in conditiile prevazute de prezentul document, iar politica de confidentialitate este descrisa pe larg in sectiunea urmatoare. FURNIZORUL detine toate drepturile asupra continutului newsletterului trimis catre abonati in aceleasi conditii ca si pentru informatiile publicate pe site, in concordanta cu prevederile acestui document.

Abonatii newsletter-ului AJUTOR FIRMĂ pot retrimite aceste comunicari comerciale si altor persoane, pe raspunderea lor, si in conditiile in care nu au modificat nici structura, nici continutul mesajelor respective. Persoanele care au primit de la abonatii newsletter-ului AJUTOR FIRMĂ mesajele comerciale, se considera ca au fost informate in prealabil de catre abonati despre prevederile prezentului articol. In acest context, FURNIZORUL nu poate fi facut raspunzator sub nici o forma de actiunile abonatilor sai.

FURNIZORUL isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul oricarui abonat la newsletter, daca FURNIZORUL are orice fel de motive pentru a crede ca abonatul respectiv nu respecta prevederile prezentului document.

  1. Politica de confidentialitate

FURNIZORUL garanteaza securitatea si confidentialitatea datelor gazduite si transmise prin sistemul sau informatic. Aceste informatii vor putea fi folosite de catre FURNIZOR pentru a trimite utilizatorului confirmarea comenzilor, diverse oferte speciale, promotii, etc. numai cu acordul prealabil al clientului. Furnizarea datelor personale catre FURNIZOR nu implica obligativate din partea utilizatorilor iar acestia pot refuza furnizarea acestor date in orice circumstante si pot solicita in mod gratuit stergerea acestora din baza de date. Orice astfel de cerere/notificare in vederea stergerii acestora din baza de date, se va data, semna si trimite de catre persoana inscrisa in baza de date prin e-mail la adresa office[at]AJUTORFIRMĂ.ro.

FURNIZORUL se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia operatorului de marketing direct. Datele personale vor putea fi insa transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau altor autoritati in drept sa efectueze orice verificari justificate in baza legii, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile in vigoare.
Datorita modului prin care datele cu caracter personal stocate de sistemul FURNIZORULUI sunt transmise pe cale electronica, FURNIZORUL nu poate fi facut raspunzator in nici un fel de pierderea acestora sau de copierea informatiilor de catre persoane neautorizate, prin folosirea de aparatura sau software de interceptare. La sesizarea utilizatorilor, FURNIZORUL va lua toate masurile si va pune la dispozitie toate fisierele necesare organelor competente abilitate sa rezolve acest tip de infractiune.

Informatiile furnizate catre FURNIZOR sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor, trimiterea de mesaje personalului, abonarea la newsletter, etc), conform legilor in vigoare. FURNIZORUL nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti, nu incurajaza spam-ul, si nu face publice datele furnizate de clientii sai fara acordul explicit al acestora.

FURNIZORUL certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic, precum si a Ordonantei nr. 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta cu modificarile ulterioare. Printre aceste drepturi se numara (enumerarea nu are un caracter limitativ):

  1. dreptul de a cere FURNIZORULUI sa va confirme prelucrarea sau nu a datelelor Dumneavoastra personale, in mod gratuit;
  2. dreptul de a cere FURNIZORULUI sa rectifice, actualizeze, blocheze sau sterge, in mod gratuit, acele date furnizate a caror prelucrare nu este conform dispozitiilor Legii nr. 677/2001;
  3. dreptul de a cere FURNIZORULUI sa inceteze, in mod gratuit, prelucrarea datelor Dumneavoastra personale;
  4. dreptul de a cere FURNIZORULUI sa inceteze expedierea de mesaje promotionale.

Orice astfel de cerere/notificare se va data, semna si trimite de catre persoana inscrisa in baza de date prin e-mail la adresa office[at]AJUTORFIRMĂ.ro.

FURNIZORUL foloseste masuri de securitate impotriva pierderii, alterarii sau folosirii gresite a informatiilor care se afla sub controlul nostru.

FURNIZORUL nu poate fi facut responsabil pentru erorile survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea contului si parolei sale. FURNIZORUL nu poate fi facut raspunzator in nici un fel pentru pierderea sau alterarea datelor personale stocate de FURNIZOR in scopul precizat in prezentul document.

Orice accesare a bazei de date cu informatii personale a utilizatorilor AJUTOR FIRMĂ, inclusiv orice incercare de acces neautorizat, va fi inregistrata intr-un fisier de acces. Fisierele de acces vor face posibila identificarea de catre FURNIZOR a persoanelor care au accesat date cu caracter personal fara un motiv legitim, in vederea sesizarii organelor competente. Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul site-ului sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul AJUTOR FIRMĂ, va fi considerata o tentativa de fraudare a site-ului AJUTOR FIRMĂ si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care au initiat aceasta actiune.

  1. Dispozitii finale

Orice alta problema cauzata de produsele si serviciile prezentate pe AJUTOR FIRMĂ si care nu este deja tratata de nici un articol din prezentul document, se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre utilizator.
In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane sau unui organism de rezolvare a disputelor alternativ, agreat de ambele parti. Fiind de acord cu acesti Termeni si Conditii de Utilizare a site-ului AJUTOR FIRMĂ, clientul isi asuma in totalitate consecintele ce decurg din folosirea in aceste conditii a site-ului.