
Daca v-ati hotarat sa va schimbati sediul social venim in ajutorul dumneavoastra privind pregatirea dosarului pentru depunerea la Registrul Comertului.
Intocmirea dosarului presupune: redactare Hotarare AGA, redactare contract de inchiriere, redactare declaratie de nesuprapunere, actualizare act constitutiv, completare formulare ONRC, depunere si ridicare acte etc).
In cazul in care nu doriti sa desfasurati activitate la sediu sau abia v-ati infiintat o societate si nu ati gasit spatiul necesar, va putem oferi gazduirea la un cabinet de avocat.
*In cazul in care optati pentru pregatirea dosarului si gazduirea sediului social veti beneficia de un discount din partea noastra.
Acte necesare schimbare sediu social
CI asociati
Certificatul de inregistrare in original
Certificatele constatatoare de la sediul social, terti si punct de lucru (daca este cazul)
Actul constitutiv
Actele de proprietate ale noului sediu social copie/ original
CI proprietari, in cazul in care contractul nu este redactat
Acord Asociatie de Proprietari/ Locatari (dupa caz)
______________________________________________________________________________________________________________________________
Alti tineri intreprinzatori care au apelat la serviciile noastre:
Sunt extrem de multumita de colaborarea cu Ajutor Firma. In trecut am mai colaborat si cu alte firme de consultanta juridica, insa niciuna nu s-a ridicat la acest nivel de profesionalism. M-a impresionat in primul rand promptitudinea celor de la Ajutor Firma. Cu siguranta recomand!
Alexandra Serbulescu – Chief Designer – http://full-design.ro/