Orice activitate desfasurata pe raza sectorului 3 din Mun. Bucuresti ce presupune comertul cu produse alimentare/ nealimentare este obligata sa obtina acordul de functionare de la Primaria de sector. Obtinerea acordului de functionare de la Primaria Sector 3 presupune intocmirea unui dosar si depunerea acestuia la sediul institutiei din Calea Dudesti, Nr. 191, Sector 3, Bucuresti cu 30 de zile inainte de a incepe activitatea.
Primaria Sector 3 solicita obtinerea acordului de functionare pentru orice activitate comerciala care cuprinde comertul produselor alimentare cat si nealimentare precum si pentru restaurante si cafenele, structuri alimentare, service auto, saloane de infrumusetare, activitati recreative si distractive.
Ajutor Firma iti pune la dispozitie experienta si practicile necesare in vederea obtinerii acordului de functionare pentru activitati comerciale.
Contacteaza-ne: 0723.392.400
Pregatirea dosarului privind obtinerea acordului de functionare pentru Primaria Sector 3 (activitati de comert) consta in punerea la dispozitie a urmatoarele documente, in copie:
- CI administrator
- CI imputernicit
- Certificat de inregistrare (CUI)
- Actul de detinere al spatiului cu destinatie COMERCIALA (vor fi precizate obligatoriu: durata si suprafata folosita)
- Certificat constatator al punctului de lucru (va putem ajuta cu obtinerea acestuia)
- Certificat constatator in forma extinsa (va putem ajuta cu obtinerea acestuia)
- Contract salubritate + ultima factura si dovada de plata a taxei de salubritate (se va incheia contract direct cu Primaria, la sediul Politiei Locale din Str. Ion Tuculescu, Nr. 42, Sector 3, Bucuresti)
- Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea Legii 50/ 1991, republicata in 2004 cu modificarile si completarile ulterioare
- Imputernicire, daca este cazul
- Dovada achitarii taxei (in prezent, 69 lei)
- Autorizatii DSP, DSV, mediu, ISU, daca este cazul
Informatii suplimentare:
- Societatea trebuie sa isi deschida ROL fiscal la Directia de Taxe si Impozite Locale Sector 3, in cazul in care nu are deja si trebuie sa nu aiba datorii
- Odata cu depunerea cererii, societatea trebuie sa isi declare si orarul de functionare
Durata valabilitatii acordului de functionare pentru un spatiu aflat pe raza Sectorului 3 este de 12 luni. In cazul in care durata contractului de inchiriere/ comodat este mai mica decat cele 12 luni, durata acordului va fi pana la data inscrisa pe contract.
Dosarul cu actele necesare se poate depune la sediul institutiei de luni pana vineri, iar acordul cel de functionare se poate elibera in 30 de zile de la depunere.
*Atentie! Primaria Sector 3 NU cumuleaza comertul cu ridicata si cel cu amanuntul. Este indicat sa mentionati doar un singur tip de comert.
*Atentie! Societatea NU poate functiona doar in baza numarului de inregistrare emis la depunerea dosarului. Aceasta, din punct de vedere legal, poate sa isi inceapa activitata NUMAI dupa eliberarea acordului de functionare de la sediul Primariei Sectorului 3 (30 de zile ).
In cazul in care doresti obtinerea acordului de functionare pentru o activitate comerciala – comert produse alimentare/ nealimentare/ servicii de piata, ne poti transmite actele precizate mai sus la adresa de e-mail office@ajutorfirma.ro sau ne poti contacta la (0723) 392 400 pentru mai multe informatii.