Infiintare firma asociat unic
30 zile calendaristice
Dragi clienți, dorim să vă informăm că, din cauza întârzierilor în procesarea documentelor la Registrul Comerțului, este esențial ca actele referitoare la inmatriculari să fie transmise cu cel puțin 30 de zile înainte de începerea activității. Vă asigurăm că depunem toate eforturile pentru optimizarea procesului de înmatriculare.
Vă mulțumim pentru colaborare și înțelegere!
Servicii incluse: Rezervarea denumirii firmei la Registrul Comertului; Redactarea actelor necesare pentru infiintarea firmei (act constitutiv, contract de comodat / contract de inchiriere); Completarea formularelor necesare supuse autorizarii/ infiintarii firmei; Pregatirea dosarului si depunerea acestuia la Oficiul Registrului Comertului; Ridicarea actelor de la Oficiul Registrului Comertului; Programarea la un birou notarial colaborator in vederea declaratiilor de asociat, administrator, specimen de semnatura si procura; Consultanta de specialitate in alegerea numelui firmei, alegerea codurilor CAEN; Predarea documentelor redactate atat in format fizic, dar si in format editabil (Word). |
Infiintarea unei firme da startul afacerii tale. Procedura de infiintare presupune in primul rand indeplinirea conditiilor prevazute in Legea Societatilor nr 31/ 1990 cu modificarile si completarilor ulterioare. Conform prevederilor din LS 31/ 1990, se intocmeste un dosar ce cuprinde actele solicitate de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul aferent sediului social si se inregistreaza la acesta. Dosarul de infiintare a unei firme poate fi transmis si ONLINE cu semnatura electronica autorizata.
Este atat de simplu! Ne furnizezi datele de mai jos si in 30 de zile de la depunerea dosarului, firma ta este pregatita sa isi inceapa activitatea.
Ne poti transmite toate documentele la adresa office@ajutorfirma.ro
Pentru a demara procedura de infiintare firma vom avea nevoie de urmatoarele informatii:
- 3 variante pentru denumirea firmei
- numar de asociati
- activitate principala si activitate secundara (nu stii unde se incadreaza viitoarea ta firma? Contacteaza-ne la 0723.392.400 sau 0729.098.040 pentru consiliere)
- sediu social (nu ai unde sa gazduiesti firma? Te putem ajuta noi Afla mai multe)
- capital social (minim 1 RON pe care trebuie sa ii depui in contul de capital social al viitoarei firme)
- nume administrator/administratori
- punct de lucru, daca este cazul
Infiintare firma acte necesare:
- copie CI/ pasaport
- copie act proprietate sediu social (contract de vanzare – cumparare, certificat de mostenitor, titlu de proprietate etc.)
- copii CI proprietari, daca este cazul
In baza acestora, noi vom realiza rezervarea denumirii firmei la Registrul Comertului, vom redacta contractul de comodat/ inchiriere/ asistenta juridica si actul constitutiv.
Impreuna cu actul constitutiv si rezervarea veti putea merge la notar pentru depunerea declaratiilor de asociat, administrator, specimenul de semnatura si la banca pentru depunerea capitalului social.
Din ziua in care dosarul este complet si depus, actele vor fi emise in termen de 30 zile calendaristice doar daca persoana desemnata de Registrul Comertului nu aduce observatii la dosar si daca nu mai solicita alte inscrisuri doveditoare.
Va vom pune la dispozitie informatiile necesare si vom oferim sugestii solide pentru o afacere de succes!
*Taxe suplimentare: acte notar aprox. 180 lei, depunere capital social 1 leu.
Important este ca asociatii sa nu detina fapte inscrise in cazierul fiscal, altfel, deschiderea firmei nu va putea fi inregistrata in Registrul Comertului, iar dosarul va fi respins.
De asemenea, va putem oferi servicii aditionale:
- evidenta contabila lunara, depunere declaratii si intocmire bilant anual (obligariu se va incheia un contract de prestari servicii cu o firma de contabilate autorizata de catre CECCAR sau se va angaja un contabil autorizat de CECCAR)
- evidenta salariala lunara
- intocmire dosar de TVA
- achizitie Registrul Unic de Control de la ANAF (obligatoriu in primele 30 de zile de la infiintare)
- realizare stampila imediat dupa ce firma este infiintata
- inregistrare speciala in scopuri de TVA pentru operatiuni intracomunitare (obligatoriu pentru firmele care urmeaza sa realizeze tranzactii in Uniunea Europeana)
- gazduire sediu social
- inregistrare firma in Registrul de Evidenta a Prelucrarilor de Date cu Caracter Personal
- reprezentare in instanta
Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati: 0723.392.400 sau 031.426.00.80.
______________________________________________________________________________________________________________________________
Alti tineri intreprinzatori care au apelat la serviciile noastre:
Mi-am deschis firma folosind serviciile Ajutor Firma. Am fost impresionat de profesionalismul si promptitudinea de care au dat dovada.
Ovidiu Drumia – Manager – Agile And Craftsmanship Consulting SRL