Deschidere sediu secundar/ punct de lucru

Punctul de lucru este acel dezmembramant fara personalitate juridica (sediu secundar) al societatii unde aceasta isi desfasoara activitatea, daca la sediul social nu o face.

Art. 85 din Codul de Procedura Fiscala prevede:

“(3) în sensul prezentului articol, prin sediu secundar se înțelege un loc prin care se desfășoară integral sau parțial activitatea contribuabilului/plătitorului, cum ar fi: birou, magazin, atelier, depozit și altele asemenea.”

Contribuabilii care doresc sa isi infiinteze un punct de lucru/ sediu secundar sunt obligati sa il inregistreze la Registrul Comertului. Inregistrarea punctului de lucru se va face inaintea inceperii activitatii si in cel mult 15 zile de la data actelor si a Hotararii AGA/ Deziciei asociatului unic. De asemenea, trebuie precizat domeniul de activitate si trebuie sa alegi un cod CAEN (sau mai multe) spre autorizare, in baza carora se va elibera un Certificat Constatator.

Conform Art. 85 din Codul de Procedura Fiscala ai la dispozitie 30 de zile de la emiterea actelor de la Registrul Comertului pentru a declara inregistrarea punctului de lucru la ANAF. Declaratia 060 de inregistrare fiscala/ Declaratie de mentiuni pentru sediile secundare se intocmeste in 2 exemplare si se depune la Administratia Financiara unde firma isi are sediul social. Aceasta este insotita de acte doveditoare ale punctului de lucru.

Consulta lista noastra de preturi aici

Contacteaza-ne la 0723.392.400 pentru consiliere

Acte necesare dechidere sediu secundar/ punct de lucru firma

Copie CI asociati

Copii acte societate

Dovada proprietate (in copie)

Acord Asociatie de proprietari/ vecini afectati in cazul in care proprietatea este intr-un bloc sau imobil cu apartamente

Contractul de inchiriere vizat de ANAF sau actul de proprietate al spatiului (in functie de statutul de persoana fizica sau juridica al celui de la care inchiriati spatiul). Incepand cu anul 2018, persoanele fizice nu mai sunt obligate sa inregistreze contractele de inchiriere la ANAF, conform Ordonanței de urgență nr. 18/2018. Acestea vor trebui doar sa depuna declaratia unica in termenul anuntat.

Sună acum și te ajutăm imediat:

Sau completează formularul și te contactăm noi: