Deschidere firma cu asociat unic in 3 – 7 zile 250 200 RON + 122 lei taxa publicare in Monitorul Oficial
Deschiderea unei firme da startul afacerii tale. Procedura de deschidere presupune in primul rand indeplinirea conditiilor prevazute in Legea Societatilor nr 31/ 1990 cu modificarile si completarilor ulterioare. Conform prevederilor din LS 31/ 1990, se intocmeste un dosar ce cuprinde actele solicitate de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul aferent sediului social si se inregistreaza la acesta. Dosarul de deschidere a unei firme poate fi transmis si ONLINE cu semnatura electronica autorizata.
Este atat de simplu! Ne furnizezi datele de mai jos si in 3 – 7 zile lucratoare de la depunerea dosarului, firma ta este pregatita sa isi inceapa activitatea.
Acum va oferim servicii de deschidere firma ONLINE!
Ne poti transmite toate documentele la adresa office@ajutorfirma.ro
Pentru a demara procedura de deschidere firma vom avea nevoie de urmatoarele informatii:
- 3 variante pentru denumirea firmei – Aici gasesti idei pentru denumirea firmei
- nume si numar de asociati
- activitate principala si activitate secundara (nu stii unde se incadreaza viitoarea ta firma? Contacteaza-ne la 0723.392.400 sau 031.426.00.80 pentru consiliere)
- sediu social (nu ai unde sa gazduiesti firma? Te putem ajuta noi pentru doar 600 RON/An. Afla mai multe informatii aici)
- capital social (minim 200 RON pe care trebuie sa ii depui in contul de capital social al viitoarei firme)
- nume si numar de administratori
- punct de lucru, daca este cazul
Deschidere firma acte necesare:
- copii CI/ pasaport
- copii acte proprietate sediu social (contract de comodat, contract de inchiriere, contract de vanzare – cumparare, certificat de mostenitor, titlu de proprietate etc.)
- copii CI proprietari sediu social, daca este cazul
- copii acte proprietate punct de lucru (contract de comodat, contract de inchiriere, contract de vanzare – cumparare, certificat de mostenitor, titlu de proprietate etc.)
- copii CI proprietari punct de lucru, daca este cazul
Rezervarea denumirii firmei la Registrul Comertului se va face pe loc.
Ulterior vom redacta contractul de comodat/ inchiriere/ asistenta juridica si actul constitutiv esentiale pentru deschiderea firmei.
Impreuna cu actul constitutiv si rezervarea veti putea merge la notar pentru depunerea declaratiilor de asociat/ asociat unic si administrator, specimenul de semnatura pentru administrator si la banca pentru depunerea capitalului social.
Din ziua in care dosarul este complet si depus, actele vor fi emise in termen de 3 – 7 zile lucratoare doar daca persoana desemnata de Registrul Comertului nu aduce observatii la dosar si daca nu mai solicita alte inscrisuri doveditoare.
Iti vom pune la dispozitie toate informatiile necesare si vom oferi sugestii solide pentru o deschiderea unei afaceri de succes!
*Taxe suplimentare: acte notar aprox. 150 – 200 lei, depunere capital social 200 lei.
Important este ca asociatii sa nu detina fapte inscrise in cazierul fiscal, altfel, deschiderea firmei nu va putea fi inregistrata in Registrul Comertului, iar dosarul va fi respins.
Fapte ce pot fi inscrise in cazierul fiscal, potrivit Ordinantei nr. 39/ 2015 :
- inactivitatea fiscala
- nedepunerea la termen a declaratiilor fiscale
- neindeplinirea la termen a obligatiilor de declarare prevazute de lege, a bunurilor si veniturilor impozabile sau, dupa caz, a impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor sume, precum si orice informatii in legatura cu impozitele, taxele, contributiile, bunurile si veniturile impozabile, daca legea prevede declararea acestora
- dizolvare, lichidare din oficiu
De asemenea, va putem oferi servicii aditionale:
- evidenta contabila lunara, depunere declaratii si intocmire bilant anual (obligariu se va incheia un contract de prestari servicii cu o firma de contabilate autorizata de catre CECCAR sau se va angaja un contabil autorizat de CECCAR)
- evidenta salariala lunara
- intocmire dosar de TVA
- achizitie Registrul Unic de Control de la ANAF (obligatoriu in primele 30 de zile de la infiintare)
- realizare stampila imediat dupa ce firma este infiintata
- inregistrare speciala in scopuri de TVA pentru operatiuni intracomunitare (obligatoriu pentru firmele care urmeaza sa realizeze tranzactii in Uniunea Europeana)
- gazduire sediu social la un cabinet de avocat pe maxim 1 de zile
- inregistrare firma in Registrul de Evidenta a Prelucrarilor de Date cu Caracter Personal
- inregistrare declaratie impozit pe cladire cu destinatie mixta la DITL
- reprezentare in instanta
*Costul de 200 RON este valabil pentru deschidere firma cu asociat unic cetatean roman persoana fizica si sediul social in Bucuresti/ Ilfov.
Pentru mai multe informatii ne poti contacta la: 0723.392.400 sau 031.426.00.80.
Adresa sediu: Calea Dorobanților, Nr. 36-40, Sector 1, București (in curtea din spatele blocului Zodiac)
______________________________________________________________________________________________________________________________
Alti tineri intreprinzatori care au apelat la serviciile noastre:
Mi-am deschis firma folosind serviciile Ajutor Firma. Am fost impresionat de profesionalismul si promptitudinea de care au dat dovada.
Ovidiu Drumia – Manager – Agile And Craftsmanship Consulting SRL