Gazduire sediu social

 

Una dintre conditiile esentiale pentru infiintarea unei societati este stabilirea sediului social.

Sediul social reprezinta adresa unde figureaza societatea, locul de primire a corespondentei in mod oficial.

Sediul social poate fi intr-un apartament, casa, birou sau intr-un spatiu comercial. Gazduirea sediului social se poate stabili si la un cabinet de avocat, la sediul profesional al acestuia.

Gazduirea sediului social la un avocat este posibila pe o durata de maxim un an de zile, conform Legii nr 51/ 1995 pentru organizarea si exercitarea profesiei de avocat, astfel vorbim despre un sediu social temporar. Dovada sediului social il reprezinta contractul de asistenta juridica incheiat intre avocat si client, in termenii stabiliti si acceptati de parti.

Dupa expirarea duratei contractului, firma este obligata sa isi schimbe sediul social la o alta adresa, aceasta mentiune fiind inregistrata la Registrul Comertului si ulterior la ANAF. Mai multe despre procedura de schimbare sediu social aici.

Conform Hotararii Guvernului nr. 159/2016, s-a stabilit ca proprietarii de cladiri mixte, acolo unde suprafetele folosite in scop rezidential cat si in scop nerezidential sunt delimitate si totodata isi deduc cheltuielile cu utilitatile, cum ar fi cele cu energia electrica, gaze naturale, termoficare, apa si canalizare vor datora un impozit majorat de 20 de ori. Impozitul aferent pe cladiri mixte se va calcula de catre Directia de Impozite si Taxe Locale a sectorului/ judetului unde proprietarul isi are stabilit domiciliul, dupa depunerea actelor doveditoare.

Ajutor Firma va ofera gazduirea sediului social la un cabinet de avocat pe o perioada de 6 luni, respectiv 1 an la urmatoarele tarife:

 

GAZDUIRE  SEDIU SOCIAL PERIOADA 6 LUNI  400 RON
GAZDUIRE  SEDIU SOCIAL PERIOADA 12 LUNI 600 RON


*Gazduirea sediului social se va realiza la un cabinet de avocat si se va inregistra fara activitate la acesta. Activitatea se poate desfasura la punctul de lucru sau in afara sediilor/ terti/ beneficiari.*Tarifele mai sus mentionate sunt valabile pentru orice sector din Municipiul Bucuresti si includ servicii de secretariat (primire corespondenta si notificare in legatura cu aceasta)

De asemenea, putem oferi sediu pentru Asociatie, Fundatie, PFA, II, IF. Pentru o oferta completa va rog sa ne contactati la numarul de tel. 0723.392.400 sau la adresa de e-mail office@ajutorfirma.ro.

Oferim DSICOUNT daca ne vom ocupa personal de intocmirea actelor privind schimbarea sediului sau infiintarea